دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ


دانلود جدیدترین آهنگ مهدى یغمایى به نام از من چرا رنجیده ای

دانلود آهنگ مهدى یغمایى از من چرا رنجیده ای + متن اهنگ از من چرا رنجیده ای مهدى یغمایى

♫ در ادامه لینک دانلود جدیدترین آهنگ مهدى یغمایى به نام از من چرا رنجیده ای را با دو کیفیت به همراه متن آهنگ از من چرا رنجیده ای را مشاهده کنید ♫

Download New music By : Mehdi YaghmaeiAz Man Chera Ranjedei With Text And Direct Links

دانلود از من چرا رنجیده ای ایرانی و زیبا با عنوان دانلود آهنگ جدید مهدى یغمایى به نام از من چرا رنجیده ای به صورت کاملا رایگان و همراه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در این لحظه از ساعت در سایت قرار گرفته است . امیدوارم از دانلود آهنگ مهدى یغمایى از من چرا رنجیده ای نهایت لذت را ببرید .

متن از من چرا رنجیده ای ، تکست به همراه شعر و دانلود آهنگ مهدى یغمایى از من چرا رنجیده ای

ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده‌ای؟
ای درد و ای درمان من از من چرا رنجیده‌ای؟
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده‌ای؟
بنگر ز هجرت چون شدم سرگشته چون گردون شدم
وز ناوکت پرخون شدم از من چرا رنجیده‌ای؟
گر من بمیرم در غمت خونم بتا بر گردنت
فردا بگیرد دامنت از من چرا رنجیده‌ای؟
ما سعدی درگاه تو عاشق به روی ماه تو
هستیم نیکوخواه تو از من چرا رنجیده‌ای؟

دانلود آهنگ مهدى یغمایى از من چرا رنجیده ای

 

  • تاریخ : چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ
  • بازدید : ۱۱۷ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.