دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۳۱ ق.ظ

دانلود سریال سرباز

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها با کیفیت خوب + تصاویر

دانلود سریال سرباز


درباره سریال تلویزیونی سرباز

حمید نعمت الله که شخصیتی دوست داشتنی و مهربان دارد باعث شد تا فلش بکی بزنیم به کارنامه ی هنری این کارگردان و نویسنده معروف سینما و تلویزیون ایران .از کار آخر نعمت الله عزیز شروع می کنیم . فیلم رگ خواب به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله که درامی عاشقانه و تلخ دارد که با پرداخت به یک موضوع جالب و خاص که ببنیده را مجبور می کند این فیلم را تماشا کند . حمید نعمت الله تبحر خاصی در یافتن موضوعات خاص و جالب دارد . سریال سرباز جدیدترین پروژه ای است که حمید نعمت الله به همراه هادی مقدم دوست نگارش این فیلم را انجام می دهند و قرار است که سریال سریاز به کارگردانی هادی مقدم دوست با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش از تلویزیون ساخته شود . در واقع سازندگان سریال وضعیت سفید دورهم جمع شده اند تا سریال جدیدی با عنوان “سرباز” را بسازند . سریال سرباز که در مرحله نگارش قرار دارد ، پس از پایان نگارش و بعد از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بایگران سریال و لوکیشن های محل تصویربرداری ، پروژه سرباز را در 40 قسمت 40 دقیقه ای کلید بزنند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سرباز با عنوان دانلود سریال ایرانی سرباز در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سرباز

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سرباز

داستان سرباز مضمونی اجتماعی-عاشقانه دارد و روایت گر زندگی یک پزشک وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا به همراه هم خدمتی های یحیی را در دورن خدمت سریازی شان به تصویر می کشد و در خلاصه داستان سریال آمده : در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع ، شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سرباز

نگارش سریال سرباز  توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم به پایان رسیده و قرار است که به زودی تصویر برداری این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی شروع شود .

عوامل سریال تلویزیونی سرباز

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

کارگردان : هادی مقدم دوست

نویسنده : حمید نعمت الله – هادی مقدم دوست

تعداد قسمت ها : چهل قسمت چهل و پنج دقیقه ای

دانلود سریال سرباز

لینک دانلود سریال سرباز پا پس از تولید سریال تلویزیونی سرباز در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

  • تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ
  • بازدید : ۶۶۰ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.