دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۲۶ ق.ظ

دانلود فیلم سونامی با همه کیفیت ها و به صورت مستقیم + بازیگران سومانی

دانلود فیلم سونامی


درباره فیلم سینمایی سونامی

همه ی ما رسول صدرعاملی را میشناسیم ، فیلمنامه نویس و کارگردان بزرگی که با ساخت فیلم های زیبا و بیادمادنی چایگاه ویژه ای در دل مردم باز کرد . از جمله فیلم گل های داوودی ، من ترانه پانزده سال دارم و امسال هم فیلم سال دوم دانشکده من را برای اکران دارد . این همه گفتم تا بریم سر اصل ماجرا ، میلاد صدرعاملی که میخواهد جا پای پدر بزارد و امسال قرار است اولین فیلم سینمایی بلندش را با عنوان “سونامی” بسازد . فیلم سونامی که اولین سینمایی بلند میلاد صدرعاملی با نویسندگی مشترک میلاد صدرعاملی و علی اصغری و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی محسوب می شود پس از صدور پروانه ساخت فیلم ، انتخاب عوامل پشت صحنه فیلم ، بازیگران فیلم و لوکینش های محل فیلمرداری به زودی کلید میخورد . طبق خبرهای رسیده بهرام رادان به عنوان یکی از بازیگران اصای فیلم سومانی در جدیدترین ساخته میلاد صدرعاملی نقش آفرینی خواهد کرد . بهرام رادان بعد بازی در فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی به گروه سونامی با کارگردانی میلاد صدرعاملی بپیوند . به زودی لینک دانلود فیلم جدید سونامی در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی سونامی

بهرام رادان ، مهرداد صدیقیان ، محمدرضا غفاری ، رعنا آزادی ور ، علیرضا شجاع نورى ، فرشته حسینى ، علیرضا ورزنده ، امیرمهدى ژوله هستند .

داستان فیلم سینمایی سونامی

داستان فیلم سونامی مضمونی ورزشی – اجتماعی دارد و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد .در واقع سونامی روایتگر داستان زندگی یک تکواندوکار است که با اتفاقات و حواشی های مختلفی در زندگی اش رو به رو می شود .

اخبار جدید فیلم سینمایی سونامی

– فیلم سینمایی سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی و با تهیه کنندگی رسول رصدعاملی پس از انتخاب عوامل فیلم در سال 1397 کلید می خورد . انتظار می رود با توجه به مضمون خاص این فیلم ، سومانی یکی از فیلم های پرفروش یاشد .

– برانکو سونامی را کلید زد . فیلمبرداری ساخته بلند میلاد صدرعاملی که از چهار روز پیش شروع شده است ، با حضور سرمربی تیم پرسپولیس تهران و رضا چلنگر آغاز شد . پلان اول فیلم بلند میلاد صدرعاملی با بازی مهرداد صدیقیان و فرشته حسینی فیلمبرداری شد و برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم باشگاه پرسپولیس تهران این پلان از فیلم سونمی را کات داد .

عوامل فیلم سینمایی سونامی

تهیه کننده : رسول رصدعاملی

کارگردان : میلاد صدرعاملی

نویسنده : على اصغرى ، میلاد صدرعاملى

مدیر فیلمبردارى: پیمان شادمانفر

تدوین: بهرام دهقانی

طراح چهره پردازى: عباس عباسى

طراح صحنه: امیرحسین حداد

طراح لباس: غزاله معتمد

منشی صحنه : غزل رشیدی

عکاس: نوشین جعفرى

تصاویر فیلم سونامی

دانلود فیلم سونامی

دانلود فیلم ایرانی سونامی

لینک های دانلود فیلم ایرانی سونامی پس از عرضه سراسری در سایت دانلود فیلم قرار خواهیم داد .

  • تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۴ ب.ظ
  • بازدید : ۷۲۵ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.