دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۱۶ ق.ظ

سوپرگروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران

لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g می باشد . با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداران ایران جوین شوید . لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران جوین شوید .

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی گروه زنبورداری
قوانین گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری در تلگرام مشخص و واضح هست. دوستان گرامی لطفا در چهارچوب قوانین پیام یا سوال خود در زمینه زنبور و رنیورداری را ارسال نمایند. هر کدام از اعضای گروه می توانند نظر خود را نسبت به سوالات زنبورداری مطرح شده بیان کنند. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مطلق نیست و ممکن است در شرایط های مختلف تغییر کند. بهتر است از صحبت های حاشیه ای و بدون داشتن پشتوانه علمی و منطق زنبورداری خودداری کنید.

هدف گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری و زنبور عسل ایران:

پرسش و پاسخ در مورد مشکلات مرتبط با حوزه زنبور و زنبورداری
پرسش و پاسخ در مورد مباحث آموزشی مختلف زنبور مرتبط با این موضوع
پرسش و پاسخ در مورد رشته های دانشگاهی زنبور عسل


قوانین گروه متخصصان زنبورداری و زنبور عسل ایران:

طبق قوانین گروه پرسش و پاسخ زنبورداری، ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه به هر شکلی ممنوع هست و در صورت مشاهده، پیام مربوطه پاک خواهد شد و در صورت تکرار شخص خاطی بلاک خواهد شد. هدف جلوگیری از تبلیغات در گروه تلگرامی، ایجاد ارامش روحی و روانی در گروه است. همانطور که میدانید مدیریت گروه های تلگرامی از کانالهای تلگرامی دشوار تر است به همین دلیل از شما دوستان واقعا سپاسگزاریم که به قوانین احترام می گذارید. البته آن دسته از عزیزانی که مدیریت کانالها و گروههای تخصصی زنبورداری در تلگرام را بر عهده دارند و قصد تبادل لینک دارند می توانند با ادمین گروه و کانال گروه پال نت هماهنگ کنند و بنا به برنامه ریزی صورت گرفته متن آموزشی و یا پست تبلیغی آموزشی شان را در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ زنبورداری به اشتراک بگذاریم.


درباره سوال و جواب آنلاین تلگرامی در گروه زنبورداری:

خواهشمندیم که کاربران محترم گروه رفع مشکلات زنبورداری در تلگرام مشکلات و سوالات شان را صرفا در زمینه زنبورداری مطرح نمایند اما چنانچه بعد دریافت کلیات جواب نیاز به ادامه سوال و جواب و طولانی شدن موضوع بود، برای شلوغ نشدن و سرنرفتن حوصله همه عزیزان، جزئیات سوال زنبورداری خود را در پیام خصوصی از هم بپرسید و در نهایت هم نتیجه نهایی رفع مشکل و راه حل پایانی حل مسئله زنبورداری خود را در سوپر گروه حل مشکلات زنبورداری به اشتراک بگذارید. مکالمات و چت هایی که طولانی بوده و یا با اهداف گروه رفع مشکلات زنبورداری تلگرام همسو نبوده بعد از به نتیجه رسیدن پاک خواهند شد.

جهت عضویت در گروه روی لینک کلیک کنید

https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g

همچنین کانال زنبور عسل ایران

https://t.me/zanborasalir

  • تاریخ : شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۲ ب.ظ
  • بازدید : ۷۹۶ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.