دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۲۷ ب.ظ

بیشتر چه کسی برای اسکار در سال 2019 عقب مانده است؟

چند سال گذشته، چندین بازنده ممتاز اسکار را در نهایت برنده جایزه خود از جولیان مور (Still Alice) تا لئوناردو دی کاپریو (The Revenant) به کوین O'Connell ("Hacksaw Ridge")، به کارگردان سینماگر راجر Deakins ("دونده تیغه 2049"). با شروع یک دوره دیگر اسکار، کارزار بزرگی برای به دست آوردن دیگر هنرمندان ناتمام اسکار خود را آغاز می کند. از هنرپیشگان مانند گلن بست و آمی آدامز به استادان فنی مانند آهنگساز توماس نیومن و ترانه سرا، دیان وارن، همیشه کسی وجود دارد که بسیاری از مردم معتقدند که مستحق شکستن اسکار پس از تلفات متعدد است.

تعداد زیادی از این نامزدهای نامزد اسکار، پروژه های خود را در سال 2018 منتشر کرده اند که می توانند اولین پیروزی خود را به دست آورند. در اینجا 10 هنرمند هستند که در نهایت موفق به دریافت جایزه اسکار سال آینده می شوند.


آنت بنینگ - 4 نامزد
اجرای برنامه های نامزدی بنینگ به گونه ای متفاوت بود که کار حرفه ای او، بازیگر متاهل در "The Grifters" (1990)، یک نماینده املاک ناامید کننده در "American Beauty" (1999)، بازیگر تئاتر در "Being Julia" (2004) و نیمی از زن و شوهر همجنسگرا در "بچه ها همه حق" (2010). او دارای سه فیلم در سال 2018 است، از جمله "Seagull"، "زندگی خود" و "Georgetown".

میشل ویلیامز - 4 نامزد
ویلیامز خیلی زود چهار نامزدی اسکار را در سرب و حمایت از خود به ارمغان آورد، بیشتر برای بازی کردن زنان مضطرب مانند "کوه Brokeback" (2005)، "آبی ولنتاین" (2010)، "هفته من با مریلین" (2011) و "منچستر توسط دریا "(2016). او دارای چندین فیلم برای آزادی در سال 2018 و فراتر از آن، از جمله "من احساس خوبی دارم،" Venom "و نقش بسیار بامزه جانیس جاپلین در Biopic در مورد خواننده مشکل است.

کریستوفر نولان - 5 نامزد
نولان رابطه بسیار پیچیده ای با اسکار داشته است. اولین اسکار او برای نوشتن "Memento" (2001) بود، اما برای تهیه و نوشتن "The Knight of Dark Knight" به شدت از طرفداران بسیاری از مدیران ناراحت بود. او دو نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم برای نخستین فیلمنامه را برای «آغاز» (2010) به دست آورد، اما همچنان بدون نامزد بهترین کارگردانی تا سال جاری با «دونکرک» باقی ماند.

امی آدامز - 5 نامزد
آدامز یکی دیگر از بازیگرانی است که در مدت کوتاهی نامزد دریافت جایزه، بیشتر در حمایت از بازیگر نقش مکمل زن. این با "Junebug" (2005) شروع شد و هر چند سال یک بار با "شک" (2008)، "جنگنده" (2010)، "استاد" (2012) و اولین نامزد اصلی خود برای "هشت آمریکایی" 2013) آدامز نقش مهمی در فیلم جدید آدم مک کای "Backseat" دارد، جایی که او به عنوان خانم سابق دوم لاین چینی، با عکس های پشت صحنه نشان می دهد که نقش تحول پذیر است.

گلن بست - 6 نامزد
نزدیک ترین بازیگر زندگی در هالیوود است و نزدیک به چهار دهه کارش را شش نامزد دریافت کرده است. مانند بنینگ، بستن انواع مختلفی از زنان پیچیده ایفا کرده است: آیکون فمینیستی در "جهان با توجه به گارپ" (1982)، یک خانم قدیمی از دوستان کالج در "The Big Chill" (1983)، عزیزم دوران کودکی یک بیس بال ستاره ای در "The Natural" (1984)، الکس فارست، بازرگان نمادین وسواسی در "جذابیت مرگبار" (1987)، یک زن نجیب دستکاری در "Liaisons خطرناک" (1988) و بوکسور نجیب زاده "Albert Nobbs" (2011) است. او دو پروژه قابل توجه به زودی - "همسر" و سازگاری فیلم "بلوار غروب آفتاب" موسیقی.

مایک لی - 7 نامزد
لی یکی از فیلمهای مشهور و مشهور در فیلم است که برای پنج فیلم کاراکتر بریتانیایی اش نامزد شده است. او برای فیلمنامه "اسرار و دروغ" (1996) و "ورا دریک" (2004) نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه نویس و کارگردان شد. با فیلمنامه "Topsy-Turvy" (1999)، "Happy-Go-Lucky" (2008) و "سال دیگر" (2010). او یک فیلم جدید در سال 2018 به نام "Peterloo" در مورد قتل عام بریتانیایی که در آن سواره نظام با گروهی از معترضان صلح آمیز در منچستر مبارزه کرد، منتشر کرد.

پل توماس اندرسون - 8 نامزد
اندرسون و علاقه او به شخصیت های عجیب و غریب، از "شبهای بوگی" (1997)، رایزنان اسکار را خوشحال کرده اند، که برای او نامزد اسکار شده است، به دنبال آن سه نفر دیگر، برای "Magnolia" (1999)، "وجود خواهد داشت خون" (2007) و "معاون ذاتی" (2014). او همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار و مدیر برای هر دو "وجود خواهد داشت خون" و موضوع "فانتوم" در سال جاری است. اندرسون در این زمان هیچ پروژه ای اعلام نکرده است، اما اخیرا ابراز علاقه کرده است که تیفانی هادیش، بازیگر "دختران Trip" را مورد علاقه خود قرار دهد.

دیان وارن - 9 نامزد
وارن امروز متاسفانه تبدیل به یک بازنده چند ساله اسکار شده است، در چهار سال گذشته سه نامزد را با 9 امتیاز به دست آورد. آهنگ های اصلی خود نامزد شده عبارتند از "هیچ چیز ما را در حال حاضر ما را متوقف" از "مانکن"

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ
  • بازدید : ۳۰۳ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.