دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۳۲ ق.ظ

رامبد جوان به تازگی از ساخت فیلم سینمایی جدیدش به نام من و جناب خان خبر داد. در ادامه این بخش جزییات خبر ساخت فیلم من و جناب خانتوسط رامبد جوان را منتشر می کنیم.

931156 978 ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان

رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت.

بازیگر و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «نگار» گفت: این فیلم اکران را نمی‌‎کنیم تا به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم بنابراین اولین نمایش فیلم در آن جا خواهد بود.

جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۶ ساخت این فیلم را کلید خواهیم زد.



برگرفته شده از javsaz.ir

***

جناب خان
اولین حضور کوچه مروارید
آخرین حضور خندوانه
هدف ازدواج با دختر مورد علاقه خود «احلام» بعد از ۳۰ سال، راه‌اندازی شعبه‌های لبوفروشی در شهرهای مختلف جهان، خرید یک مدافع مرکزی بین تیاگو سیلوا و داوید لوئیز برای باشگاه پاری سن ژرمن.
ساخته شده توسط هدیه هاشمی
ایفای نقش توسط
  • محمد بحرانی (صداپیشه)
  • مهدی برقعی (عروسک‌گردان)
  • حامد ذبیحی (عروسک‌گردان)
نوع عروسک انسان نما
جنسیت مرد
ویژگی علاقه زیاد به آلوئه‌ورا و باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان، تیم ملی فوتبال برزیل و خواندن ترانه‌های جنوبی و محلی، علاقه به احلام و فلافل و سمبوسه
شغل لبو فروش، مالک باشگاه پاری سن ژرمن
ملیت ایران

جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش جنوبی[۳][۴][۵] و سپس در سری دوم و سوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استدآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.

ویژگیهای شخصیتی

جناب خان علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد. او با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد. او اصطلاحاتی برای خود دارد که بعضی از آنها عبارتند از: “میام براتا”، “هه هه و…” .از خصوصیات بارز جناب خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد.

«من و جناب خان» ساخته می شود - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

ساخت فیلم سینمایی "من و جناب خان" به زودی | رامبد جوان - قطره

www.ghatreh.com/news/nn32886138/ساخت-فیلم-سینمایی-جناب-خان-زودی
۳ ساعت پیش - رامبد جوان از تصمیم خود برای ساخت فیلم سینمایی "من و جناب خان" سخن گفت ... ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن توسطمعاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ...

تصاویر برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوانگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
نتیجه تصویری برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان
تصاویر بیشتر برای ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان

«من و جناب خان» ساخته می شود - وبگردی - باشگاه خبرنگاران

webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان · جدید 95 -گهر

gahar.ir/ساخت-فیلم-من-و-جناب-خان-توسط-رامبد-جوان/
رامبد جوان به تازگی از ساخت فیلم سینمایی جدیدش به نام من و جناب خان خبر داد. در ادامه این بخش جزییات خبر ساخت فیلم من و جناب خان توسط رامبد جوان را منتشر می ...

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - همه جو

hamejoo.ir › فرهنگ و هنر
۱ روز پیش - جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... رامبد جوان با انتشار اینعکس در اینستاگرام نوشت: هادی کاظمی در ...

برای نمایش تمام اخبار با عنوان ««من و جناب خان» ساخته می ... - ...

baztabnews24.ir/search/?q=من+و+جناب+خان+ساخته+می+شود
فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد. رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت.بازیگر و کارگردان سینما ...

«من و جناب خان» ساخته می شود

www.titreno.com/fa/news/1571834/-من-و-جناب-خان-ساخته-می-شود
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال ۹۶ توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

«من و جناب خان» ساخته می شود | عصرایران - مهمترین اخبار ایرا ...

vista.ir/news/29678167/«من-و-جناب-خان»-ساخته-می‎شود
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد | پارس نیوز

khabarpu.com/k.php?u...2b7Yp9ix2LMg2YbbjNmI2LI=
۱ روز پیش - رامبد جوان از آخرین 

«من و جناب خان» ساخته می شود

rk9.ir/news/14596
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - مد و زیبایی

mersia.ir › فرهنگ و هنر
جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام ... گزارش تصویری RSS دعای رامبد جوان عکس رامبد جوان رامبد جوان با انتشار عکس ...

فیلم سینمایی من و جناب خان | داستان فیلم | بازیگران و رامبد ...

khandevaneh.blog.ir/.../فیلم-سینمایی-من-و-جناب-خان-داستان-فیلم-بازیگران-و-رامب...
۲ روز پیش - دانلود برنامه خندوانه 95 , خندوانه جناب خان , دانلود مسابقه خانواده با حال ... سینمایی من و جناب خانساخت فیلم من وجناب خان بوسیله رامبد جوان سال 96.

رامبد جوان با فیلم «رامبد و جناب خان» به سینما می آید | بادبادک

www.badbadakmedia.com/.../1641-رامبد-جوان-با-فیلمرامبد-و-جناب-خان»-به-سینما...
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می‌گوید فیلمنامه «رامبد و جناب خان» در حال نوشته شدن است، اما زمان ساخت آن مشخص نیست. به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر و کارگردان که ...

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - نشر اخبار

www.nashrnews.org/news/343134/رامبد+جوان+فیلم+من+و+جناب+خان+می+سازد
جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۶ ساخت این فیلم را کلید خواهیم زد. برای نمایش تمام اخبار مرتبط با ...

خبر اینجا - «من و جناب خان» ساخته می شود - Khabarinja.Com

www.khabarinja.com/Art/34d1810c382a4895884d379518b15b5c/
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

فرهیختگان - تازه‌ترین توضیحات رامبد جوان درباره تولید ...

fdn.ir/content/view/153946/74/
۱۹ ساعت پیش - فرهیختگان آنلاین: چندی قبل خبری رسید مبنی بر آن که رامبد جوان قصد دارد یک فیلم سینمایی با حضور جناب خان و باعنوان “من و جناب خان” را بسازد؛ ...

جزئیات ماجرای ساخت فیلم سینمایی رامبد جوان جناب خان | ...

www.bloogle.ir/.../جزئیات+ماجرای+ساخت+فیلم+سینمایی+رامبد+جوان+و+جناب+خان.ht...
جزئیات ماجرای ساخت فیلم سینمایی رامبد جوان و جناب خان. برچسب ها: فیلم سینمایی رامبد جوان و جناب خان، رامبد جوان و جناب خانبه سینما می آیند، رامبد جوان با جناب خان ...

رامبد جوان با جناب خان به سینما می آید

www.fardanews.com/fa/news/532207/رامبد-جوان-با-جناب‎خان-به-سینما-می‎آید
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می گوید:«فیلمنامه رامبد و جناب خان در حال نوشته شدن است اما زمان ساخت آن مشخص نیست.»

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - خبر 24

www.khabar-24.com/news/590906/رامبد+جوان+فیلم+من+و+جناب+خان+می+سازد
جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۶ ساخت این فیلم را کلید خواهیم زد. برای نمایش تمام اخبار مرتبط با ...

عکسهای جدید جناب خان با رامبرد جوان - خبر 24

www.khabar24.tk/search/?q=عکسهای+جدید+جناب+خان+با+رامبرد+جوان
رامبد جوان می گوید:«فیلمنامه رامبد و جناب خان در حال نوشته شدن است اما زمان ساخت آن ... و کارگردان می‌گوید: همیشه به این فکر کرده‌ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی.

رامبد جوان فیلم سینمایی سینمایی رامبد جناب خان» فیلم - ...

marjafarsi.ir/.../جناب%20,رامبد%20,سینما%20,فیلم%20,سینمایی%20,آید،%20,رامبد...
جزئیات ماجرای ساخت فیلم سینمایی رامبد جوان و جناب خان. برچسب ها: فیلم سینمایی ... رامبد جوان با فیلم «رامبد و جناب خان» به سینما می آید فیلم سینمایی رامبد جوان و ...

سحر دولتشاهی از رامبد جوان می‌گوید – جدیدترین اخبار ایران و ...

www.momtaznews.com/سحر-دولتشاهی-از-رامبد-جوان-می‌گوید/
بعد از اینکه رامبد به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد بعد هم .... عکس خنده دار جناب خان و رامبد جوان جناب خانشخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش ... رامبد جوان در خصوص نگار توضیح داد رامبد جوان درباره زمان اکران آخرینساخته خودش ...

رامبد جوان: عروسک‌های جدیدی به «خندوانه - وبلاگی برای اعجوبه ...

rambodejavan.blogfa.com/author/rambodejavan
گفتگوی کمپین ملی شهری ایران با رامبد جوان بازیگر،کارگردان سینما و مجری ..... وی درباره حضور عروسک‌های جدیدی در کنار جناب خان نیز گفت:‌در حال حاضر معلوم نیست ..... ضمن اینکه من خودم هم در حال حاضر مشغول ساخت فیلم «نگار» هستم و بنابراین نمی ...

ساخت فیلم سینمایی "من و جناب خان" به زودی - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/202520/ساخت-فیلم-سینمایی-من-و-جناب-خان-به-زودی
۳ ساعت پیش - رامبد جوان از تصمیم خود برای ساخت فیلم سینمایی. ... گفتنی است "جناب خان" شخصیت عروسکی محبوبی است که باحضور در برنامه "خندوانه" علاوه بر ...

تازه ترین توضیحات رامبد جوان درباره تولید فیلم سینمایی ...

tnews.ir/news/22a067353460.html
سینماژورنال: چندی قبل خبری رسید مبنی بر آن که رامبد جوان قصد دارد یک فیلم سینمایی با حضور جناب خان و با عنوان “من و جناب خان” را بسازد؛ فیلمی که در آن با برخی ...

اخبار رامبد جوان

tnews.ir/Tags/رامبد-جوان
توضیحات رامبد جوان درباره تولید فیلم سینمایی “من و جناب خان” و وضعیت اکران “نگار” توضیحات رامبد جوان درباره تولید فیلم سینمایی “من و جناب خان” و وضعیت ...

«من و جناب خان» ساخته می شود - نیوزام

www.newsum.ir/news/9711189811/
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد. رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساختجدیدترین آثار سینمایی خود گفت. بازیگر ...

رامبد جوان با جناب خان به سینما می آید :: روزنامه قانون

ghanoondaily.ir/news/detail/3966/رامبد-جوان-با-جناب-خان-به-سینما-می-آید--
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می گوید:«فیلمنامه رامبد و جناب خان در حال نوشته شدن است اما زمان ساخت آن مشخص نیست.

رامبد جوان: «من و جناب خان» را می سازم | پایگاه خبری تحلیلی ...

cinemacinema.ir/news/رامبد-جوان-من-و-جناب-خان-را-می-سازم/
۲۱ ساعت پیش - به گزارش سینماسینما، رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما در خصوص آخرین ... وی در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ...

فیلم سینمایی من و جناب خان | داستان فیلم | بازیگران و رامبد ...

setarehcinema.ir › تلویزیون › اخبار برنامه های تلویزیون
۲ روز پیش - بازیگران و ساخت فیلم سینمایی من و جناب خان رامبد جوانفیلم سینمایی ... اطلاعات کامل تر در : ” جناب خان با فیلم رامبد و جناب خان به سینما می آید “.

«من و جناب خان» ساخته می شود

miyanalink.ir/?p=354859
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد. رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساختجدیدترین آثار سینمایی خود گفت. بازیگر ...

فیلم سینمایی رامبد جوان جناب خان ساخته می شود - فان بید

funbid.ir/search/?q=فیلم+سینمایی+رامبد+جوان+جناب+خان+ساخته+می+شود
فیلم سینمایی «رامبد جوان» و «جناب خان» ساخته می شود. با موضوع گروه تروریستی داعش؛فیلم سینمایی «رامبد جوان» و «جناب خان» ساخته می شودرامبد جوان و جناب خان که ...

«من و جناب خان» ساخته می شود | بانک اخبار

banknews.info/art/7876406
۱ روز پیش - «من و جناب خان» ساخته می شود,فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.بزرگترین پایگاه خبری تفریحی ایران و جهان.

«من و جناب خان» ساخته می شود - خبرگرام

khabargram.com/culture/من-و-جناب-خان-ساخته-می‎شود-169844
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

رامبد جوان | بیوگرافی و عکس های “رامبد جوان” - نمناک

namnak.com/10576-رامبد-جوان.html
 رتبه: ۳٫۶ - ‏۱٬۷۲۸ نقد
رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. .... عالیه و تنها برنامه ای هستش که بیننده پر و پا قرصشم بهترین قسمتاش هم وقتیه که جناب خان و کیا ...

منظومه خبری چی 24|«من و جناب خان» ساخته می شود

chi24.info/details/57258353/«من%20و%20جناب%20خان»%20ساخته%20می‎شود
فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد. ... بازیگر و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکرانفیلم «نگار» گفت: این فیلم اکران را ...

رویکرد - ساخت فیلم سینمایی "من و جناب خان" به زودی

rooykard.ir/fa/doc/news/74826/ساخت-فیلم-سینمایی-جناب-خان-زودی
۱ ساعت پیش - به گزارش گروه فرهنگی "رویکرد"، رامبد جوان در برنامه خندوانه با اشاره به فیلم سینمایی جدیدش گفت: به زودی فیلمسینمایی "من و جناب خان" را کلید ...

من و جناب خان ساخته می شود

ostanha.tabnak.ir/fa/news/267034/من-و-جناب-خان-ساخته-می-شود
۴ ساعت پیش - به گزارش تابناک یزد،رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. من ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام ... آیا دولت با گرانفروشی مرغ مقابله می کند ؟

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» را می سازد - پایگاه خبری ...

mellatbazar.ir/fa/news/35425/رامبد-جوان-فیلم-من-و-جناب-خان-را-می-سازد
۱۸ ساعت پیش - رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی اش گفت. ... مشترک «ملت بازار» شوید همراه باملت، همگام با بازار تازه ترین اخبار و تحولات بازار ... 

فیلم سینمایی من و جناب خان | داستان فیلم | بازیگران و رامبد ...

bahar.run/فیلم-سینمایی-من-و-جناب-خان-داستان-فیلم/
۱ روز پیش - بازیگران و ساخت فیلم سینمایی من و جناب خان رامبد جوانفیلم سینمایی ... اطلاعات کامل تر در : ” جناب خان با فیلم رامبد و جناب خان به سینما می آید “.

اقتصاد آنلاین - رامبد جوان با جناب خان به سینما می‌آید

www.eghtesadonline.com/fa/content/131888/رامبد-جوان-با-جناب-خان-به-سینما-می‌آید
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می گوید:«فیلمنامه رامبد و جناب خان در حال نوشته شدن است اما ... این بازیگرو کارگردان می گوید:همیشه به این فکر کرده‌ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی تولید کنیم. ... در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است .

«من و جناب خان» سال ۹۶ کلید می‌خورد - فردا نیوز - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/art/1469505600531918
۱ روز پیش - رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. ... وی در مورد ساخت فیلم سینمایی «من وجناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... جنگل‌های ایران تا ۳۰ سال آینده به کلی از بین می‌روند/ با درخت‌کاری جنگل ...

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید · سامیه لک ... فیلم های ترسناکی که بر اساس واقعیت ساخته شدند ... رامبد جوان از بی رقیب بودنش سخن می گوید.

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد | دمادم

damadam.ir › اخبار › خبر ایرانی › فرهنگی و هنری
۱ روز پیش - رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «منو جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... ۳۰ خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در ...

رامبد جوان با جناب خان به سینما می آید - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/374363/رامبد-جوان-با-جناب-خان-به-سینما-می‎آید
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می‌گوید فیلمنامه «رامبد و جناب خان» در حال نوشته شدن است، اما زمان ساخت آن مشخص نیست. ... همیشه به این فکر کرده‌ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی با هم کار کنیم. ... در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است .

رامبد جوان با جناب خان به سینما می آید/ داعش در این میان چه ...

cinemapress.ir/.../رامبد-جوان-با-جناب-خان-به-سینما-می-آید-داعش-در-این-میان-چه-نقشی
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سینماپرس: رامبد جوان می گوید:«فیلمنامه رامبد و جناب خان در حال نوشته شدن است اما زمان ساخت آن مشخص نیست. ... به این فکر کرده‌ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی تولید کنیم. ... در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است .

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - مجله اینترنتی G Fun

gfun.ir/رامبد-جوان-فیلم-من-و-جناب‎خان-می‎سا/
۲۳ ساعت پیش - به گزارش مجله اینترنتی G FUN، رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما در ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «منو جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ... که شایسته است به مردم خدمت نکردیم/توان ساخت موشک‌هایی با برد بیشتر را داریم ...

پایگاه خبری راه نو - رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد

rahenonews.com/fa/doc/news/9706/رامبد-جوان-فیلم-جناب-خان-می-سازد
۱ روز پیش - رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «منو جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... دستگاه های نظارتی و بازرسی باید با جدیت بیشتر به وظیفه خود درباره ...

«من و جناب خان» ساخته می شود - http://www.ayineh.com

www.ayineh.com/item-697072-«من%20و%20جناب%20خان»%20ساخته

بیوگرافی و عکس صدا پیشه و عروسک گردان جناب خان خندوانه

www.amazing.ir/1394/05/14/photo-mr-khan/
جناب خان نام شخصیتی عروسکی، ساخته شده توسط هدیه هاشمی با صدا پیشگی محمد ... به گفته ی رامبد جوان، جناب خان به دلیل نبود تبلیغات در آن‌ سریال گل نکرد و این ...

«من و جناب خان» ساخته می شود - جویا

jooya.net/cultural/-من-و-جناب-خان-ساخته-می‎شود-1368951
 رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۱ روز پیش - فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

«من و جناب خان» ساخته می شود - اخبار روز ایران

helpor.ir/news/256676/من-و-جناب-خان-ساخته-می-شود
فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد. رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. بازیگر و کارگردان سینما ...

رامبد جوان با جناب خان فیلم می سازد - کریمه

karimeeh.ir/فرهنگی/39465-رامبد-جوان-با-جناب‎خان-فیلم-می‎سازد.html
۱۹ ساعت پیش - کریمه: رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «منو جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ...

رامبد جوان با جناب خان به سینما می آید - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=323173
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رامبد جوان می گوید فیلمنامه «رامبد و جناب خان» در حال نوشته شدن است، اما زمان ساخت آن مشخص نیست. ... همیشه به این فکر کرده ایم که من و جناب خان یک فیلم سینمایی با هم کار کنیم. ... در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است .

«من و جناب خان» ساخته می شود سحر گاه سه شنبه 5 مرداد 95 | خبرچه

khabarche.ir/خبر/5018470/-من-و-جناب-خان--ساخته-می-شود
۱ روز پیش - جوان سحر گاه سه شنبه پنجم مرداد ماه 1395 خبر «من و جناب خان» ساخته می شود. ... فیلم «من و جناب خان» در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

خبر ایرانی - رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد

www.newsirani.com/news/52261/رامبد-جوان-فیلم-جناب-خان-می-سازد
۱ روز پیش - رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار سینمایی خود گفت. ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «منو جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

رامبد جوان فیلم «من و جناب خان» می سازد - دولت بهار

www.dolatebahar.com/view/289935/-رامبد-جوان-فیلممن-و-جناب‎خان»-می‎سازد
۱۶ ساعت پیش - جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... خیّر تهرانی با پرداخت ۱۵۰ میلیون تازه داماد زندانی را از پای چوبه دار پایین آورد ... دولت بهار: رامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین آثار ...

«من و جناب خان» ساخته می شود - لیست اخبار

newslist.ir › اخبار › عمومی › عصر ایران
۱ روز پیش - فیلم من و جناب خان در سال 96 توسط رامبد جوان ساخته خواهد شد.

من و جناب خان ساخته می شود - دنیای خبر

donyaekhabar.com/news/659908/من+و+جناب+خان+ساخته+می+شود
باشگاه خبرنگاران جوانرامبد جوان از آخرین وضعیت اکران و ساخت جدیدترین ... جوان در مورد ساخت فیلم سینمایی «من و جناب خان» عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های ... برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «من و جناب خان ساخته می شود» اینجا کلیک کنید.

  • تاریخ : چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ
  • موضوع :دسته: اخبار ,
  • بازدید : ۷۱۰ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.