دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ

دانلود ریمیکس پازل باند دلداده + متن اهنگ دلداده پازل باند

دانلود ریمیکس پازل باند دلداده + متن اهنگ دلداده پازل باند

♫ در ادامه جدیدترین ریمیکس پازل باند به نام دلداده را با دو کیفیت به همراه متن ریمیکس دلداده را مشاهده کنید ♫

Download New music By : Puzzle BandDeldade With Text And Direct Links

دانلود دلداده ایرانی و زیبا با عنوان دانلود ریمیکس جدید پازل باند به نام دلداده به صورت کاملا رایگان و همراه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در این لحظه از ساعت در سایت زیبا موزیک قرار گرفته است . امیدوارم از دانلود ریمیکس پازل باند دلداده نهایت لذت را ببرید .
این موزیک زیبا و فوق العاده شنیدنی را برای دوستانتان به اشتراک بزارید و از آنها هم بخواهید این ریمیکس زیبا را گوش کنند .
برای دانلود ریمیکس دلداده پازل باند روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید .

تمامی ریمیکس های سایت زیبا موزیک با کاور اصلی ، متن دلداده و بدون تگ تبلیغاتی قرار می گیرند

متن دلداده ، تکست به همراه شعر و دانلود ریمیکس پازل باند دلداده

متن ریمیکس دلداده پازل باند

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

عاشقی کردم که بشی یارم من مجنون از تو دست برندارم
عاشقی کردی که بشم سرمست من دلداده حواسم پی چشات هست
آخه دلمو میبری دوباره دل من دل بی قراره هوایی میشم عزیزم سر به سر دلم میذاره
دل دیوونمو میبری هر دم تو شدی دوای دردم خط و نشون کشیدم که دل به دلت ببندم
همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مث تو دیوونه تر توی دیوونگیای من دیوونه مگر هست
جانم جانم ای جان

آتشی دارم توی این سینه که دلم هر شب تورو میبینه
آهسته آهسته میای به سمت من پرسون و پرسون وای میپرسی حال من
من که دیوونمو مجنونمو مستم وای عاشق دیوونگیای تو هستم جان
همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مث تو دیوونه تر توی دیوونگیای من دیوونه مگر هست
جانم جانم ای جان

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود ریمیکس پازل باند دلداده

  • تاریخ : يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ
  • بازدید : ۱۱۴ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.