دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ


دانلود آهنگ حامد همایون نیمه ی من

دانلود آهنگ حامد همایون نیمه ی من + متن اهنگ نیمه ی من حامد همایون

♫ در ادامه جدیدترین آهنگ حامد همایون به نام نیمه ی من را با دو کیفیت به همراه متن آهنگ نیمه ی من را مشاهده کنید ♫

Download New music By : Hamed HomayounNimeye Man With Text And Direct Links

دانلود نیمه ی من ایرانی و زیبا با عنوان دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نیمه ی من به صورت کاملا رایگان و همراه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰  . امیدوارم از دانلود آهنگ حامد همایون نیمه ی من نهایت لذت را ببرید .
این موزیک زیبا و فوق العاده شنیدنی را برای دوستانتان به اشتراک بزارید و از آنها هم بخواهید این آهنگ زیبا را گوش کنند .
برای دانلود آهنگ نیمه ی من حامد همایون روی لینک ادامه مطلب در زیر کلیک نمایید .

متن نیمه ی من ، تکست به همراه شعر و دانلود آهنگ حامد همایون نیمه ی من

متن آهنگ نیمه ی من حامد همایون

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم

میباری به جان من نم نم میخواهی مرا ولی کم کم

یارم همه کسو کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نیمه ی من

  • تاریخ : يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ
  • بازدید : ۳۰۸ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.