دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ


دانلود آهنگ مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

دانلود آهنگ مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد + متن اهنگ دلم بارون میخواد مهدی امیری و نیما معین

♫ در ادامه لینک دانلود جدیدترین آهنگ مهدی امیری و نیما معین به نام دلم بارون میخواد را با دو کیفیت به همراه متن آهنگ دلم بارون میخواد را مشاهده کنید ♫

Download New music By : Mehdi Amiri & Nima MoeinDelam Baroon Mikhad With Text And Direct Link

دانلود دلم بارون میخواد ایرانی و زیبا با عنوان دانلود آهنگ جدید مهدی امیری و نیما معین به نام دلم بارون میخواد به صورت کاملا رایگان و همراه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در این لحظه از ساعت در سایت قرار گرفته است .

متن دلم بارون میخواد ، تکست به همراه شعر و دانلود آهنگ مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

متن آهنگ دلم بارون میخواد از مهدی امیری و نیما معین

با من تو این هوا آرووم قدم بزن جونم فدای تو

نباشی پیشمم من قلبمم میدم دربست برای تو

چقد هوا دله جونم به این هوا خالیه خیلی جات

خوبه بدونی که لک زده دل برا صدای خنده هات

داره بارون میاد دیوونه الان کجایی

هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی

خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی

داره بارون میاد دیوونه الان کجایی

هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی

خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی

دانلود آهنگ مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

 

  • تاریخ : پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ
  • بازدید : ۵۷۶ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.