دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

بررسی جزیره سگ ها از نظر فرهنگی با سایر فیلم ها

"جزیره سگ ها"، که در تاریخ 23 مارس افتتاح شد، فیلم نهم فیلم کارگردان فیلم Indie است عزیزم Wes آندرسون، اما این تنها مرحله دوم خود را به انیمیشن است. او قبلا به فیلمبرداری توقف حرکت با فیلم دیگری درباره حیوانات کریستال علاقه مند بود: "فوق العاده آقای فاکس" (2009)، که بر اساس کتاب روالدال ساخته شده بود و آندرسن نامزد جایزه اسکار بهترین ویژگی متحرک شده بود. این یکی از شش جایزه اسکار آندرسون بود که تا کنون در طول حرفه اش به دست آورده است، اما او هنوز برنده است. آیا این فیلم در نهایت او را در نمایش نشان می دهد؟

از زمان نوشتن این فیلم، نمره متا کریتیک 83 و 93 درصد در گوجه فرنگی های روت شده بسیار عالی بوده است، بنابراین هیچ نشانه ای از عدم رعایت نظریه انتقادی نیست. اندرسن به داستان خاصی درباره حیواناتی که تحت عنوان "آنفلوانزای خوکی" تبعید شده اند از ژاپن تبعیت می کند و از "تعهد دقیق" و "تعهد شاد" به موضوع خود قدردانی می کند و سبک بصری منحصر به فردش "به ویژه اختراع کننده" است زمان در اطراف فیلم او "خیره کننده، بی نظیر، فوق العاده است" و نشان می دهد او "نابغه رشته ای".

اما درباره تنظیم فیلم چیست؟ "جزیره سگ ها" موضوع بحث بر سر استفاده از ژاپن به عنوان پس زمینه آن است، زمانی که اکثر بازیگران که نقش اصلی را بازی می کنند سفید هستند، از جمله اندرسون به طور منظم ادوارد نورتون، بیل موری، جف گلدبلوم و باب بالابان. جسیکا کیانگ (The Playlist) استدلال می کند که فیلم "واقعا نمی توان گفت که فرهنگ هر کسی را به عنوان یک خدعه یاری می دهد"، اما جاستین چانگ (لس آنجلس تایمز) معتقد است که شخصیت های انسانی، "ضعف کلیشه های نژادی" اندرسون را تحقیر می کنند.
به خبرنگاری رایگان با طلای دربی با آخرین پیش بینی ها پیوست کنید

کدام بخش از این بحث به شما افتاده است؟ برخی از بررسی های زیر را بررسی کنید و به بحث و گفتگو در مورد این و بیشتر با طرفداران فیلم همکار خود در انجمن های ما بپیوندید.

جسیکا کیانگ (لیست پخش): "تعهد دقیق و تعهد شادمانی اندرسون به مجموعه ای از زیبایی شناسی که او به وضوح پرستش می کند به نوعی خود توجیه است ... تا آنجا که نمایندگی می رود، می تواند جزیره سگ های خیره کننده، نجیب و خارق العاده واقعا گفته می شود که فرهنگ هر کس را به خدمت رسانیده است. به استثنای دوستداران گربه، که احتمالا باید تحریم کنند. "

مانو الله دارگی (نیویورک تایمز): "آقای اندرسون شما را به "جزیره سگ ها" می اندازد ... او در این فیلم به ویژه از لحاظ اخلاقی استفاده می کند، و من می توانم ساعت ها از سگ های نجیب خود را که در هوا آویزان است، تماشا کنم. روابط آنها در کشورهای ثروتمند و مکرر بیان می شود، اما زمانی که آنها در چارچوب و زمانی که به شکلی یکپارچه متحد می شوند، با صدای بلند تر بیان می شوند. "

جاستین چانگ (لس آنجلس تایمز): "این است که به نوبه خود وحشی و روح و روان، منحصر به فرد و تصفیه شده، دارای یک نژاد بی عیب و نقص و در عین حال به طور جدی مقاوم در برابر طبقه بندی ... اما به طور قابل توجهی، در مدیریت کارگردان از عامل انسان داستان است که حساسیت خود را و ضعف کلیشه های نژادی که بعضی اوقات کار او را خراب می کند، پیش می آید. "

Lindsey Bahr (Associated Press): "نگاه" جزیره سگ ها "فقط به صورت عجیب و غریب است - پر جنب و جوش، هدفمند و پر از جزئیات است که باعث می شود شما آن را تماشا کنید ... و آن اندرسون هنوز هم می تواند هیجان انگیز داستان جدید در ساختار زبان بصری منحصر به فردش که ما آن را خوب میدانستیم فقط یک عهد به نبوغ لایتنینگ است. ما از وست اندرسون سزاوار نیستیم، اما ما باید از نظر ابدالاطیبانه به نظر برسیم. "

  • تاریخ : دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ب.ظ
  • بازدید : ۳۲۱ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.