دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۷ ق.ظ

در تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی دختر تصویر مریلا زارعی از آن حذف شده و شنیده می شود این بازیگر توانمند در تلویزیون ممنوع التصویر است!

merila zarei 643 مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد ، آیا ممنوع الکاری؟

این روزها یک‌بار دیگر شنیده می‌شود صداوسیما پلان‌های مربوط به مریلا زارعی را از تیزر فیلم «دختر» حذف کرده است. هنوز یک‌ماه از فراخوان گروهی از تهیه‌کنندگان به دستگاه قضا برای پاسخ‌دادن به چرایی پخش آگهی فیلم‌هایشان از شبکه «جم» نگذشته که خبر می‌رسد در، بر همان پاشنه می‌چرخد و «سیما» همچنان نمی‌خواهد موضعی قانونمند و شفاف در قبال تیزرها و سینماگران داشته باشد؛ هرچند این سازمان همان یک ماه پیش وعده پخش تیزرها را داده بود.

حذف یک بازیگر از تیزر یک فیلم در حالی اتفاق می‌افتد که در روزهای گذشته پخش دوباره تیزر فیلم‌های ایرانی از تلویزیون ماهواره‌ای «جم» به نگرانی مسئولان و اهالی سینما دامن زده است.



برگرفته شده از javsaz.ir

سینماگران از چگونگی پخش تیزرهایشان بی‌خبرند، اما از این اتفاق ناراضی هم نیستند. رضا میرکریمی که درحال‌حاضر فیلم سینمایی «دختر» را در اکران سینماها دارد، مدتی قبل در گفت‌وگویی، از فضای تبلیغاتی فیلم‌ها صحبت کرد و گفت: «فیلم ما تبلیغات جدی نداشت و تیزرها اکثرا در تلویزیون رد شدند و در نهایت یک تیزر بی‌خاصیت که خیلی بار علمی ندارد و تنها اطلاع‌رسانی می‌کند، در تلویزیون پخش می‌شود. به پخش ترانه محسن یگانه ایراد گرفتند و گفتند از تیزر حذف شود؛ ترانه‌ای که از رادیو پخش می‌شود و خود من بارها آن را شنیده‌ام، اما باید حذف شود. اهمیت اصرار به اینکه ظاهرسازی کنیم و چیزی را که وجود دارد نبینیم و بگوییم بقیه هم نبینند نتیجه‌اش این می‌شود که تلویزیون مخاطب خود را از دست بدهد و فضای مجازی که عددی نبود، رقیب قدرتمندی برای آن شود».
مریلا زارعی، از بازیگران این فیلم سینمایی، نیز با انتقاد از اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی در تلویزیون کشورمان و سانسور تیزرهای فیلم «دختر» گفت: «نمی‌شود گفت فیلم ما تبلیغ تلویزیونی ندارد چون هرازگاهی چند پلان پخش می‌شود و از بس در این‌باره حرف زده‌ایم دیگر خاصیتش را از دست داده است. با وجود اینکه به اندازه توانم برای این سینما زحمت کشیده‌ام، اما نمی‌دانم چرا باید در فیلمی بازی کنم که در سینماهای کشور نمایش داده شود اما بعد بگویند پلان‌های شما در تیزر تلویزیونی پخش نمی‌شود».

اینکه به چه دلیل شبکه‌های ماهواره‌ای بار دیگر به سراغ تبلیغات فیلم‌های سینمایی رفته‌‌اند مشخص نیست، اما باید دید آیا این کلاف سردرگم زمینه‌ساز ایجاد تنش‌هایی در سینما خواهد شد یا خیر؟

مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد! - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/آخرین.../111467-مریلا-زارعی-هم-در-تلویزیون-سانسور-شد.ht...
۴ ساعت پیش - مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد! ماجرای «تیزر»ها از کلاف سردرگم هم گذشته است. شرق نوشت: این روزها یک‌بار دیگر شنیده می‌شود صداوسیما ...

سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۱ روز پیش - سانسور تصویر مریلا زارعی در پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم دختر از صداوسیما با انتقاد این بازیگر همراه شد.

تصاویر برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شدگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد
1 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد
6 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد
نتیجه تصویری برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد
20 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد

سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! | خبروان

khabarone.ir/news/2912732
۱۱ ساعت پیش - سانسور تصویر مریلا زارعی در پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم دختر از صداوسیما با انتقاد این بازیگر همراه شد. اعتراضمریلا زارعی به سانسور شدن ...

مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد ، آیا ممنوع الکاری؟ · جدید ...

gahar.ir/مریلا-زارعی-در-تلویزیون-سانسور-شد-،-آیا/
در تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی دختر تصویر مریلا زارعی از آن حذف شده و شنیده می شود این بازیگر توانمند در تلویزیون ممنوع التصویر است! merila zarei 643 ...

مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد! - سایت خبری تحلیلی ...

tnews.ir/news/817167377141.html
شرق نوشت: این روزها یک بار دیگر شنیده می شود صداوسیما پلان های مربوط به مریلا زارعی را از تیزر فیلم «دختر» حذف کرده است. هنوز یک ماه از فراخوان گروهی از تهیه ...

سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! - پایگاه علمی ...

tnews.ir/news/861e67373476.html
سانسور تصویر مریلا زارعی در پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم دختر از صداوسیما با انتقاد این بازیگر همراه شد. اعتراض مریلا زارعی بهسانسور شدن تصویرش مراسم ...

مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد! - اخبار فارسی - ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/5503040
مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد! ... کلینتون رسما نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری شد. - دولت بهار. توقف روستوف در لیگ قهرمانان اروپا/ عزت‌اللهی گل ...

- سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! - چه خبر

www.chekhabar.ir/News/36816/سانسور-تصویر-مریلا-زارعی-در-تلویزیون
۱ روز پیش - سانسور تصویر مریلا زارعی در پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم دختر از صداوسیما با انتقاد این بازیگر همراه شد.

تصویر الت تناسلی مرد بدون سانسور - خبر 24

www.khabar24.tk/search/?q=تصویر+الت+تناسلی+مرد+بدون+سانسور
تصویر حسین کعبی که در 90 سانسور شد! ... سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! 9 ثانیه ... اعتراض شدید به سانسور تصویر رئیس دولت اصلاحات در تلویزیون.

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
ماجرای جالب سوء استفاده از عکس های بهنوش بختیاری ... جنیفر لوپز سر صحنه فیلمبرداری سورپرایز شد ... مصاحبه جالبی با مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون.

سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! - SPI News

spinews.ir › هنری
کاخ گلستان میزبان فستیوال موسیقایی شد معرفی برنامه‌ها · رولند امریش: جان اف کندی در ... بازگشت به صفحه اصلی هنری سانسورتصویر مریلا زارعی در تلویزیون!

حذف مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/7758777
حذف مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی ... مریلا زارعی با گیتا می آید · ◇ مریلا زارعی هم در تلویزیون سانسور شد · ◇ مریلا زارعیبا گیتا به سینما می آید · ◇ مریلا ...

واکنش مهناز افشار به سانسور صدا و سیما +عکس - اخبار ...

cinemapress.ir/news/71067/واکنش-مهناز-افشار-به-سانسور-صدا-و-سیما-عکس
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کافه سینما: شب گذشته مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، این مراسم مانند چندسال اخیر، به صورت زنده از تلویزیون پخش ...

واکنش تند امیر مهدی ژوله به سانسور در تلویزیون+ عکس | دیار ...

www.diyarebaran.ir › زیرنویس سایت
واکنش تند امیر مهدی ژوله به سانسور در تلویزیون+ عکس. ارسال شده توسط ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. .... واکنش «مریلا زارعی» به مانتوهای تازه مُد شده + عکس.

سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون!! - تفریحی خبری

rsslinker.com/54579/سانسور-تصویر-مریلا-زارعی-در-تلویزیون/
۱ روز پیش - تفریحی خبری: سانسور تصویر مریلا زارعی در تلویزیون! ... «دختر»، شاهد مطرح شدن انتقادهای او و مریلا زارعی از وضعیت و شرایط سینمای وطن شد.

حذف مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/359627/حذف-مریلا-زارعی-از-تبلیغات-تلویزیونی
۲ ساعت پیش - مریلا زارعی، از بازیگران این فیلم سینمایی، نیز با انتقاد از اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی در تلویزیون کشورمان و سانسورتیزرهای فیلم «دختر» گفت: «نمی‌شود گفت فیلم ما تبلیغ ... هدایتی رسما اسپانسر پرسپولیس شد.

ناگفته های جالب مریلا زارعی در مورد حرف هایش که همیشه جنجال ...

www.persianv.com/pic/view/014237.php
۲۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مریلا زارعی اهل سانسور کردن خودش و عقیده اش نیست حتی اگر بعد از هر گفت و ... با یک نگاه به کارنامه سینمایی مریلا زارعی، قطعا یکی از چند انتخاب محدودی می شد که ..... زارعی با مجموعه تلویزیونی کارآگاه به دنیای بازیگری روی آورد.

فیلم های ایرانی که در تلویزیون سانسور شدند! - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
برنامه های سانسور شده فیلم های ایرانی فیلم هامون فیلم های سانسور شده ایرانی فیلم خیلی دور خیلی نزدیک,اخبار,اخبار فرهنگی و ... آخرین نسخه ای که از «ناخدا خورشید» در تلویزیون پ1خش شد 37 دقیقه کوتاه تر از نسخه اصلی بود. .... جواهرات مهناز افشار.

ستاره ها - اصغر فرهادی در تلویزیون سانسور شد

www.setarehnews.ir/fa/doc/news/21604/
کمپینی که چهره های معروف سینمای جهان چون خاویر باردم و هانی ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی آن را زیر سؤال بردند.

آخرین اخبار مریلا زارعی - 1

www.wikipg.com/news_tag/مریلا%20زارعی
اعتراض مریلا زارعی به حذفش از تیزرهای تلویزیونی و انتقاد فرهاد اصلانی از روش‌های ... مدیران فرهنگی ما دست به دامن سانسور و کارهای پلیسی هستند- حذف پلان‌های مریلا زارعی از ... تازه ترین پست مریلا زارعی به مانتوهای تازه مد شده "ملکه" اختصاص داده شد.

واکنش ملیکا زارعی به شایعه ازدواجش با بازیگر معروف+ ...

www.afkarnews.ir/.../525740-واکنش-ملیکا-زارعی-به-شایعه-ازدواجش-با-بازیگر-معرو...
۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ملیکا زارعی (خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده ... همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. ... کننده است · سانسور جنجالی روزنامه شرق/سیگار آیت الله طالقانی سانسور شد! ... اعتراض مریلا زارعی به حذفش از تیزرهای تلویزیونی. ۳.

تیغ سانسور سیما بر "دعوت" حاتمی کیا - فردا

www.fardanews.com/fa/news/106721/تیغ-سانسور-سیما-بر-دعوت-حاتمی-کیا
بنابراین گزارش بعد از پخش سانسور شده فیلم سوپر استار از تلویزیون که با ... محمد پیرهادی با بازی محمدرضا فروتن، مهناز افشار،مریلا زارعی، کتایون ریاحی، ثریا ...

عکس مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر + سانسور صحبت هایش ...

www.akairan.com/biography/superstar/20162182437.html
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گویا در زمان پخش مراسم افتتاحیه از تلویزیون, بخشی از صحبت های مهناز افشار سانسور شده است که او نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و متن زیر ...

حذف مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی / عصر ایران

khabarfarsi.com/ext/22590844
۳ ساعت پیش - مریلا زارعی، از بازیگران این فیلم سینمایی، نیز با انتقاد از اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی در تلویزیون کشورمان و سانسورتیزرهای فیلم «دختر» ... اما باید دید آیا این کلاف سردرگم زمینه‌ساز ایجاد تنش‌هایی در سینما خواهد شد یا خیر؟

حذف چهره مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی فیلم دختر / نامه

khabarfarsi.com/ext/22591424
۳ ساعت پیش - حذف چهره مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی فیلم دختر ... فیلم‌های سینمایی در تلویزیون کشورمان و سانسور تیزرهای فیلم «دختر» گفت: «نمی‌شود ... اما باید دید آیا این کلاف سردرگم زمینه‌ساز ایجاد تنش‌هایی در سینما خواهد شد یا خیر؟

تلویزیون ایران دختران ژاپنی را سانسور نکرد! تصاویر | ...

newsfile.ir/news/تلویزیون+ایران+دختران+ژاپنی++را+سانسور+نکرد!++تصاویر
تلویزیون ایران دختران ژاپنی را سانسور نکرد! ... تازه مجله "پیپل" ظاهرا مریلا زارعی از همان کودکی برای حضور در برنامه‌های تلویزیون انتخاب شده بوده است!

سانسور اختتامیه جشنواره فجر در تلویزیون/ برندگان: «چ». ...

kodoom.com/xiz0g3y
مهر - ۱۲ فوریه ۲۰۱۴. مریلا زارعی بهترین بازیگر زن جشنواره سی و دوم فجر، مصطفی کیایی وهومن سیدی کارگردان برگزیده این جشنواره مهمان برنامه «سبقت آزاد» می شوند.

"حکم" "مریلا زارعی" صادر شد - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر
مریلا زارعی با مجموعه تلویزیونی "کارگاه" ساخته حسن هدایت در سال 1374 به دنیای ... او با مجموعه تلویزیونی "هوای تازه" محمد رحمانیان در سال 1375 بیشتر شناخته شد.

تلویزیون باز هم تصویر این بازیگر زن را سانسور کرد ! | ...

www.nikanews.ir/5526/پگاه-آهنگرانی،-دوباره-از-صداوسیما-حذف.html
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نیکانیوز: چندی پیش هم همزمان با اکران «جامه‌دران» تصاویر پگاه آهنگرانی و باران کوثری از تیزرهای این فیلم حذف شد. تبلیغات‌خانه «دارتوک» طراحی و ...

رکورد سانسور در تلویزیون شکسته شد! +عکس | ساتین

saten.ir › آخرین اخبار
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سانسور صدا و سیما سانسور تلویزیون دورهمی مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بدون .... واکنش جالب “مریلا زارعی” به مدلی از مانتوهای جدید +عکس.

عکس: جدید و فوق العاده زیبا از مریلا زارعی – جدیدترین اخبار ...

www.momtaznews.com/عکس-جدید-و-فوق-العاده-زیبا-از-مریلا-زار/
سردار احمدرضا رادان در یک برنامه تلویزیونی در تشریح عملکرد ناجا در پدیده ... مریلا زارعی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران به مانتوهای تازه مد شده ملکه واکنش داد.

رکورد سانسور در تلویزیون شکسته شد! +عکس - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/300678/رکورد-سانسور-در-تلویزیون-شکسته-شد-عکس
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صراط: هفته نامه تماشاگران امروز در گزارشی خبر داده است که برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ، در بکی از قسمتهایش با ۲۰۰ اصلاحیه مواجه شده است.

اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور شد! | مجله خبری دابی

news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=7&id=15780
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کمپینی که چهره های معروف سینمای جهان چون خاویر باردم و هانی ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی آن را زیر ...

"کلاه پهلوی" سانسور شد! - فرارو

fararu.com/fa/news/155319/کلاه-پهلوی-سانسور-شد
۱۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توضیح داد: «متاسفانه در جریان محدودیت سنی نبوده‌ام و تلویزیون نیز در .... قاب متحرک/ از گریه شدید برای کیارستمی تا مریلا زارعی در ختم زرین‌پور ...

سخنان جنجالی و تند مریلا زارعی در اعتراض به ناعدالتی ...

ویدیو برای مریلا زارعی در تلویزیون سانسور شد▶ 6:33
https://www.youtube.com/watch?v=qbUkCAJuolw
۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بارگذاری توسطGANGSTER PROFESSIONAL
درود بر شرف بانو مریلا زارعی شیر زن خردمند و بازیگر توانای کشور. ... جنجالی مهناز افشار در مورد فاطمه معتمد آریا که در تلویزیون ایران سانسور شد ...

پوشش دختران ژاپنی مانع سانسور والیبال در تلویزیون ایران ...

www.shahrekhabar.com/picnews/1464789540725607
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پوشش دختران ژاپنی مانع سانسور والیبال در تلویزیون ایران شد (+تصاویر) - عصر خبر. ... عکس: واکنش «مریلا زارعی» به مانتوهای تازه مُد شده ...

فرهاد اصلانی:همچنان به دولت امید امیدواریم/میرکریمی:افتخارهای ...

diibache.ir › دیباچه › اختصاصی سینما و تئاتر
۲ روز پیش - فکر می‌کنم فرهاد اصلانی به نیابت از همه بازیگران از جمله مریلا زارعی و ماهور ... خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد اما متاسفانه موفقیت این فیلم ... از فرهاد اصلانی و انتقا از سیستم سانسور در تلویزیون گفت: « نمی‌توان ...

اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور شد!

shahrkhabar.ir/fa/news/75705/اصغر-فرهادی-در-تلویزیون-ایران-سانسور-شد
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کمپینی که چهره های معروف سینمای جهان چون خاویر باردم و هانی ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی آن را زیر ...

اختتامیه جشنواره فجر زیر سایه حذف «عصبانی نیستم» و ...

taghato.net/article/5164
۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مریلا زارعی، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از هیات داوران کاملا “مردانه” ... از پشت تریبون مراسم، باسانسور تلویزیون دولتی ایران ر

حذف مریلا زارعی از تبلیغات تلویزیونی | بروزترین‌ها

beroztarin.com/post/47537.html
... با انتقاد از اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی در تلویزیون کشورمان و سانسور تیزرهای فیلم ... عکس دیدنی “گلوریا هاردی و مریلا زارعی“در آفریقای جنوبی! ... نوشته جدیدترین عکس های مریلا زارعی + بیوگرافی مریلا زارعی اولین بار در جزقل پدیدار شد.

گردهمایی ای که بدست اصلاح طلبان سانسور شد حسن عباسی ( ...

www.serze.com › ... › گردهمایی ای که بدست اصلاح طلبان سانسور شد حسن عباسی...
۱ روز پیش - جلسه ای که توسط اصلاح طلبان سانسور شد حسن عباسی برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید ... سانسور تصویر و عکسمریلا زارعی در تلویزیون!

چرا یوتیوب فیلم «سالومه» مجری شبکه من و‌تو را سانسور کرد ...

www.jamnews.ir/detail/News/422339
۱۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گلایه مریلا زارعی از برخی سوء استفاده ها از نام او +عکس ... به‌خاطر شکایت شرکت تلویزیونی "مرجان" (تلویزیون من‌و‌تو) از یوتیوب سانسور شد!

جشنواره فیلم «فجر» و سانسور سینما در سیما | - کیهان لندن

kayhanlondon.biz/fa/1394/11/19/جشنواره-فیلم-فجر-و-سانسور-سینما-در-سی/
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آنچنان که نمایش ندادن آلات موسیقی در تلویزیون به نابودی و یا انکار ساز و ... سخنان کوتاه مهناز افشار در ستایش فاطمه معتمدآریا هم مشمول سانسور شد.

وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود!! - صبح ...

sobbekheir.com/culture/وقتی-اصغر-فرهادی-در-تلویزیون-ایران-سانسور-می-شود
اخبارفرهنگی - وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود! ... انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران نیز حضور داشت. ... ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعیآن ...

وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور میشود

itupdate.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور میشود. ... در میان هنرمندانی که در این حرکت انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران ... ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی ...

سانسور اصغر فرهادی در تلویزیون ایران+تصاویر

www.sirana.ir/NewsDetail.aspx?itemid=12013
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سانسور اصغر فرهادی در تلویزیون ایران+تصاویر ... در میان هنرمندانی که در این حرکت انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران نیز حضور ... ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی آن را زیر سؤال بردند. جالب آن که زارعی در فیلم های «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» ...

وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود!! - مجله ...

bangbong.ir › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود! ... انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران نیز حضور داشت. ... ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی آن را زیر سؤال بردند. جالب آن که زارعی در فیلم های «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» جلوی دوربین ...

وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود!! - مجله ...

tehrantitr.ir › چهره ها › اخبار چهره ها
وقتی اصغر فرهادی در تلویزیون ایران سانسور می شود! ... در میان هنرمندانی که در این حرکت انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران ... ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی ...

سانسور شدن اصغر فرهادی در تلویزیون ایران - ایمپریا

imperia.ir › گوناگون › فرهنگی و هنری
سانسور شدن اصغر فرهادی در تلویزیون ایران. ... در میان هنرمندانی که در این حرکت انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران نیز ... هانی ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی ...

همراهی صدا و سیما و مدیران جشنواره فیلم فجر در سانسور و حذف « ...

www.kaleme.com/1392/11/23/klm-174156/?theme=fast
۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با اعمال فشار رسانه های خاص؛ جوایز عصبانی نیستم حذف شد. جوایز فیلم «عصبانی ... سانسور اختتامیه جشنواره فجر در تلویزیون ... مریلا زارعی برای فیلم «شیار ۱۴۳» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

(caffecinemacom@): از حضور مریلا زارعی در کودکی در ...

www.caffecinema.com/.../13720-تصاویر-امروز-صفحه-تلگرام-کافه-سینما-caffecin...
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ظاهرا مریلا زارعی از همان کودکی برای حضور در برنامه‌های تلویزیون انتخاب شده بوده است! .... انتشار یک تصویر تازه از جانی دپ، در کنار آلیس کوپر: او افسرده شده و ... یک تصویر از اعضای شورای بازبینی (سانسور) فیلم‌ها در ایران+ یک ...

سانسور شدن اصغر فرهادی در تلویزیون ایران

royalltheme.ir › فرهنگی و هنری
سانسور شدن اصغر فرهادی در تلویزیون ایران. ... در میان هنرمندانی که در این حرکت انسان دوستانه مشارکت داشتند، اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده سینمای ایران نیز ... هانی ابوسعد نیز به آن پیوستند، ولی در میان هنرمندان داخلی چهره هایی چون مریلا زارعی ...

مدیران دست به دامن سانسور و روش‌های پلیسی می‌شوند - چاپ |

bidpa.ir/print?id=6471
۲ روز پیش - مدیران دست به دامن سانسور و روش‌های پلیسی می‌شوند ... برگزار شد که با گلایه‌های روشن او و مریلا زارعی از چگونگی سینما و تلویزیون نیز همراه بود.

اعتراض مریلا زارعی به حذفش از تیزرهای تلویزیونی - اخبار ...

my-link.ir/search/?q=اعتراض+مریلا+زارعی+به+حذفش+از+تیزرهای+تلویزیونی
۶ روز پیش - اعتراض مریلا زارعی به حذفش از تیزرهای تلویزیونی ... تازه ترین پست مریلا زارعی به مانتوهای تازه مد شده "ملکه" اختصاص داده شد. ... اصلانی: هنوز مدیران فرهنگی ما دست به دامن سانسور و کارهای پلیسی هستند/ حذف پلان‌های مریلا زارعی از ...

تصویری از مریلا زارعی که کمتر دیده شده است -آکا - خبرجو

khabarjoo.tk/news/47773/تصویری+از+مریلا+زارعی+که+کمتر+دیده+شده+است+آکا
تصویری از مریلا زارعی که کمتر دیده شده است -آکا ... دختر نه ساله ای که در تصویر زیر می بینید، مریلا زارعی، بازیگر امروز سینمای و تلویزیون کشورمان می باشد.

صدا و سیما جشنواره فجر را سانسور کرد - رادیو فردا

www.radiofarda.com/a/f10-iran-fajr-film-festival-tv/25260838.html
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در عین حال پخش زنده این مراسم چند بار دیگر نیز قطع شد و هربار که در این ... مراسم به دلیل آن‌چه «ممنوع‌الکار بودن» او در تلویزیون اعلام شده٬ منتفی شده است. ... سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره به مریلا زارعی برای ایفای نقش ...

من مریلا زارعی همان بازیگر «زن زیادی» و «خروس جنگی» هستم / ...

poyananews.ir › چهره های ماندگار › اخبار چهره ها
من مریلا زارعی همان بازیگر «زن زیادی» و «خروس جنگی» هستم / نشست خبرساز «ماهی ... مریلا زارعی با بیان اینکه ابتدا از سمت نویسنده و تهیه کننده وارد این پروژه شده .... کالین فرث، بازیگری که از موفقیت می ترسد · فیلم های ایرانی که در تلویزیون ...

اسپانسر سریال «پایتخت» سانسور شد!/ عکس - آرت پرس

www.artistpress.ir/khabar/504/اسپانسر-سریال-پایتخت-سانسور-شد-عکس/
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ای جدید شده است.در نوروز ۹۳ مخاطبین تلویزیون در بخش های مختلف سریال پایتخت ... ... مریلا زارعی: نمی توانیم قسم بخوریم سینمای ایران پاک است.

اصلانی: هنوز مدیران فرهنگی ما دست به دامن سانسور و کارهای ...

www.avayefamenin.ir/.../اصلانی-هنوز-مدیران-فرهنگی-ما-دست-به-دامن-سانسور-و-کارها...
۳ روز پیش - فرهاد اصلانی گفت: مدیران فرهنگی ما از روش‌های ناکارآمد، سانسور و روش‌های ... وقفه‌ای اجرا شد و امروز قرار است سیدرضا میرکریمی جایزه فرهاد اصلانی را به وی اهدا کند ... براساس این گزارش در ادامه این مراسم مریلا زارعی، کمال تبریزی و فریدون ... به ما یاد داده فیلم ما تبلیغ تلویزیونی دا
  • تاریخ : چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ
  • موضوع :دسته: اخبار ,
  • بازدید : ۳۳۹ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.