دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۸ ق.ظ

دانلود رایگان فیلم پولاریس

دانلود فیلم پولاریس با بازی بهرام رادان به همراه داستان فیلم سینمایی پولاریس

فیلم پولاریس به نویسندگی سودابه مردادیان و نغمه ثمینی با کارگردانی سودابه مردادیان و به تهیه کنندگی بهرام رادان مجوز پخش نمایش خانگی گرفت و به زودی به نمایش خانگی خواهد آمد . بازیگران سینمایی فیلم پولاریس الیتسیا باخلدا ، بهرام رادان ، کوبی رایان مک لافلین ، الیزابت رم ، دایان مارشال گرین ، رویا تیموریان هستند . داستان فیلم ایرانی آمریکایی پولاریس که مضمونی اجتماعی دارد و در باره ی دختر عکاسى است که در جنگ هاى بین عراق و افغانستان بوده و حالا دچار اختلال استرس در سانحه شده است . در واقع ابن فیلم شب تا صبح از زندگی عکاسی را به تصویر می کشد رازش برملا می می شود و …

دانلود رایگان فیلم پولاریس

  • تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ
  • بازدید : ۱۵۶ بار
  • نظرات : ۰

دانلود انیمیشن کلیله و دمنه

دانلود انیمیشن کلیله و دمنه با لینک مستقیم و سه کیفیت متفاوت متوسط خوب و بالا

انیمیشن کلیله و دمنه به کارگردانی علیرضا توکلی بینا و به تهیه کنندگی زهرا هاشمی ساخته شده است . کلیله و دمنه که قرار بود مهرماه اکران شود بنا به دلایلی اکران این انیمیشن به تاریخ 6 دیماه افتاد که میتوان گفت بدترین زمان برای اکران کلیله و دمنه برای کودکان و نوجوان در فصل امتحانات می باشد . داستان انیمیشن کلیله و دمنه که در ژانر کودک و نوجوان است قصه ی کلیله را روایت می کند که حالا پیر شده و اطرافیانش را دور خود جمع کرده و شروع به نصیحت آنها می کند و از روزگاری که با برادرش داشته می گوید تا اطرافیان پند داده و آنها عبرت بگیرند . این انیمیشن مجوز اکران گرفته و منتظر است تا در زمان مورد نظر اکران شود .

دانلود انیمیشن کلیله و دمنه

  • تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ق.ظ
  • بازدید : ۱۸۷ بار
  • نظرات : ۰

دانلود رایگان فیلم اتاق تاریک

دانلود فیلم اتاق تاریک کامل و با کیفیت بالا همراه جزئیات فیلم سیمایی اتاق تاریک

فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی که پنجمین فیلم بلندش می باشد برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و رقابت با سایر فیلم های حاضر در این جشواره آماده می شود . موسیقی اتاق تاریک را کارن همایون فر آهنگساز مطرح ایرانی ساخته است . بازیگران فیلم سینمایی اتاق تاریک ساره بیات ، ساعد سهیلی ، امیررضا رنجبران ، مروارید کاشیان ، محمد امامی ، رضا احمدى ، ژیلا دایی ، سید علیرضا میرسالارى هستند . داستان فیلم ایرانی اتاق تاریک در ژانر اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده : فرهاد و هاله فصل جدید زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگرى است که آن ها را در مواجهه با مسایل جدیدی در زندگی شان قرار مى دهد .

دانلود فیلم اتاق تاریک

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ق.ظ
  • بازدید : ۱۷۵ بار
  • نظرات : ۰

دانلود رایگان فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا با سه کیفیت 480p – 720p – 1080p

فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و تهیه کنندگی مشترک عبدالرضا کاهانی و سعید خانی محصول سال 1394 است و یکی از فیلم های توقف شده و جنجالی سینما می باشد که تا به الان اجازه اکران عمومی به این فیلم داده نشده است . بازیگران فیلم سینمایی ارادتمند نازنین بهاره و تینا مهناز افشار ، طناز طباطبایی ، سحر دولتشاهی ، آیدا ماهانی ، مهران غفوریان هستند . داستان فیلم ایرانی تینا فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان ارادتمند نازنین بهاره و تینا آمده : 3 دختر را با خواسته های فکری  متفاوت روایت می کند که هر سه دختر از درد بی شوهری رنج می‌ برند و همین باعث می‌شود که به خیایان دل زده و با حضور در مهمانیها و دوره همی‌ های متفاوت به انتقام گیری از مردان هیز چشم چران دست می‌ زنند .

دانلود رایگان فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ
  • بازدید : ۴۹۴ بار
  • نظرات : ۰

دانلود فیلم پل خواب

دانلود فیلم پل خواب کامل و با لینک مستقیم + عکس بازیگران فیلم سینمایی پل خواب

فیلم پل خواب به نویسندگی و کارگردانی اکتای براهنی با تهیه‌ کنندگی جهانگیر کوثری محصول سال 1393 می باشد و پل خواب برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد . پل خواب اقتباسی از رمان معروف جنایت و مکافات است و قرار است که این فیلم به زودی در سراسر سینمای تهران و شهرستان ها به اکران عمومی دربیاید . بازیگران فیلم سینمایی پل خواب ساعد سهیلی ،  هومن سیدی ، اکبر زنجانپور ، آناهیتا افشار ، علیرضا ثانی‌ فر ، حسام شجاعی هستند . داستان فیلم سینمایی پل خواب برگرفته از رمان جنایت و مکافات است و در خلاصه داستان فیلم آمده : طبق یک قانون کلی ، آدم‌ ها حتی گناهکاران بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل‌ هستند و خود ما نیز چنین‌ هستیم .

دانلود فیلم پل خواب

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ
  • بازدید : ۳۱۵ بار
  • نظرات : ۰

دانلود فیلم هایلایت

دانلود فیلم هایلایت کیفیت Full HD و تصاویر با داستان فیلم سینمایی هایلایت

فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور با پایان فیلمبرداری وارد مرحله جدید ساخت موسیقی شد . عوامل فیلم سینمایی هایلایت در حال تدارک هستند تا فیلم را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند . در حال حاضر بیش از نیمی از مرحله صداگذاری توسط حسین قورچیان انجام شده و با تکمیل موسیقی کار ، این فیلم در آخرین مراحل برای آماده شدن نسخه نهایی قرار می گیرد . بازیگران فیلم سینمایی هایلایت پژمان بازغی ، آزاده زارعی ، سام قریبیان ، مینا وحید ، الهه حصاری ، یزدان فتوحی ، شیوا طاهری ، جمشید هاشم پور هستند . داستان فیلم سینمایی هایلایت درامی عاشقانه با مضمونی اجتماعی دارد .

دانلود فیلم هایلایت

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ
  • بازدید : ۱۷۶ بار
  • نظرات : ۰

عکس ها و داستان سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و حسین قناعت و با تهیه کنندگی بهروز مفید در سی قسمت برای شبکه یک سیما در حال تولید می باشید . این سریال در قالب اپیزودهای داستانی می باشد که از بازیگران زیادی برای بازی در این سریال استفاده شده است . از بازیگران سریال محکومین سوگل خلیق ، رحیم نوروزی ، لیلا زارع ، مهدی صباغی ، سپیده خداوردی ، پژمان بازغی ، سیروس گرجستانی ، ساقی زینتی ، آتش تقی پو ، مریم کاویانی ، نیما شاهرخ شاهی ، کامران تفتی ، نگین معتضدی ، بهرام ابراهیمی ، حسین محجوب ، مریم سعادت ، شبنم قلی خانی ، فرشاد احمدزاده و علی انصاریان هستند . داستان سریال محکومین اپیزودهای متفاوتی دارند و از چند قصه مختلف تشکیل شده است . سریال محکومین از 1 دیماه هرشب ساعت 22 از شبکه یک سما پخش می شود .

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس علی انصاریان و فرشاد احمدزاده بازیگران سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکسها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین

تصاویر بازیگران در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین , download serial mahkomin , خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال محکومین , بازیگر زن ایرانی سریال محکومین , تکرار سریال محکومین , سریال محکومین داستان , سریال محکومین ویکی پدیا , بازیگر مرد ایرانی سریال محکومین , عکس بازیگران سریال محکومین , قصه سریال محکومین , سریال محکومین دانلود , داستان سریال محکومین , دانلود سریال محکومین , اسامی بازیگران سریال محکومین , اینستاگرام سریال محکومین , محکومین مدیره قسمت اخر , خلاصه قسمت اخر سریال محکومین , دانلود سریال جدید محکومین , دانلود قسمت آخر سریال محکومین , سریال محکومین بازیگران , دانلود فیلم محکومین , زمان پخش سریال محکومین , خلاصه سریال محکومین , دانلود آهنگ سریال محکومین , دانلود تیتراژ سریال محکومین , سریال محکومین کی پخش میشود , سریال ایرانی محکومین , تصاویر سریال محکومین , سریال محکومین حسن قناعت .

عکس ها و داستان سریال محکومین

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ
  • بازدید : ۱۶۶ بار
  • نظرات : ۰

دانلود فیلم 20 سانت رایگان

دانلود فیلم 20 سانت با کیفیت بالا همراه عکس بازیگران فیلم بیست سانت + داستان

فیلم 20 سانت جدیدترین فیلمی از حامد محمدی کارگردان فیلم پرفروش و موفق اکسیدان است که امسال با فروش بالای 10 میلیارد تومان یکی از فیلم های پرفروش سال 96 شد . این فروش در حالی اتفاق افتاد که اکسیدان یمی از فیلم های تحریمی بود و در سینما ها اکران معدودی نسبت به سایر فیلم ها داشت . حامد محمدی فیلم یست سانت را در خارج از کشور می سازد . بازیگران فیلم 20سانت و داستان فیلم سینمایی 20 سانت به زودی اعلام خواهد شد .

دانلود فیلم 20 سانت

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ
  • بازدید : ۱۶۸ بار
  • نظرات : ۰

برنامه شبی با عبدی

جزئیات پخش برنامه شبی با عبدی اکبر عبدی محصول شبکه نسیم

شبکه ی نسیم بعد از برنامه های موفق خندوانه که در چهار فصل تولید شد و فصل پنجم برنامه خندوانه نیز در بهار ۹۷ تولید خواهد شد و همچنین برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری توانست مخاطبات زیادی را به تلویزیون و شبکه نسیم جذب  کند ، با برنامه جدید شبی با عبدی با اجرای اکبر عبدی قرار است در تلویزیون میزبان مردم باشد . برنامه شبی با عبدی که به لحاظ اسمی بی شباهت به برنامه ایبو شو ابراهیم تاتلیس ترکیه ای نیست امیدوارم در محتوا به این برنامه ترکیه ی شباهت نداشته باشد . برنامه شبی با عبدی با اسم قبلی عبدی شو با اجرای اکبر عبدی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی در قالب یک برنامه طنز تولید خواهد شد . در آینده اطلاعات بیشتری از این برنامه را قرار خواهیم داد .

آپدیت 28 آذر96

با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای هموطنان عزیز برای شرکت و ثبت نام به عنوان مهمانان تماشاگر در برنامه “شبی با عبدی ” با حضور و اجرای “استاد اکبر عبدی ” که به زودى از ” شبکه نسیم ” پخش خواهد شد ، لطفا از ساعت 10 صبح الى 10 شب با شماره  تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید : 09387813373 – 09392073038

جزئیات پخش شبی با عبدی اکبر عبدی , اینستاگرام شبی با عبدی , abdi sho , اپ شبی با عبدی , اخرین قسمت شبی با عبدی اپارات , ارتباط با شبی با عبدی , اکبر عبدی مجری شبی با عبدی , بازیگر مرد ایرانی مجری شبی با عبدی , برنامه شبی با عبدی اکبر عبدی , برنامه شبی با عبدی امروز , شبی با عبدی امشب , برنامه شبی با عبدی جدید , برنامه شبی با عبدی دیشب , برنامه شبی با عبدی۹۶ , چگونگی شرکت در برنامه عبدی شو , داستان برنامه عبدی شو , دانلود اپلیکیشن شبی با عبدی , دانلود برنامه شبی با عبدی , دانلود کامل برنامه عبدی شو , سایت رسمی شبی با عبدی , سایت عبدی شو , سریال , شبی با عبدی آپارات , شبی با عبدی تلگرام , عبدی شو دانلود , مجری مرد , فصل ۵ برنامه خندوانه رامبد جوان , جزئیات پخش شبی با عبدی اکبر عبدی

برنامه شبی با عبدی

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ق.ظ
  • بازدید : ۲۰۹ بار
  • نظرات : ۰

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم با لینک مستقیم به همراه عکس بازیگران

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم که اولین فیل بلند رحیم طوفان به تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد می باشد با پایان فیلمیرداری خود را برای نمایش خود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند . بازیگران فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم لیلا زارع ، سعید آقاخانی ، فرشته صدر عرفایی ، آناهیتا افشار ، بابک انصاری ، روشنک گرامی ، مریم کاویانی ، رهام مخدومی ، سمیرا ذکایی ، ساغر کیان راستی ، مانلی اصفهانی هستند . داستان فیلم ایرانی یک کیلو و بیست و یک گرم در مضمونی اجتماعی دارد و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و زندگی این سه خانواده را به تصویر می کشد .

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ق.ظ
  • بازدید : ۱۴۲ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.