دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ

"رزین" با چهره به چهره هر دو Beckys در عکس های احیای جدید می آید


رزین دوقلو است - بکسی. در عکس های جدید از احیای "رزین" ABC، خانم کانر با دو زن، لسی گورانسون و سارا چلکه، که در طول اجرای اصلی این سریال، دختر وی را بازی می کرد، چت می کرد.

هر دو Beckys در احیای دوباره هستند، با Goranson دوباره نقش خود را به ارمغان آورد و چلکه، به نام Becky شماره 2، بازی شخصیت های جدید به نام آندریا، که بکی می خواهد جایگزین او شود. پس از - هشدار اسپویلر! - پذیرفتن پیشنهاد، به طوری که او می تواند پول بیشتری را در اولین نمایش، بکی معرفی آندریا به خانواده اش در قسمت دوم. و بر اساس این عکس ها، رزین (رزین بار) و جکی (لوری متکالف) ممکن است چند نگرانی داشته باشند.

گورانسون برای اولین پنج فصل «رزین» بازی کرد و قبل از رفتن به کالج رفت. چلکه در فصل دوازدهم به عنوان بکی گام برداشت و هر دو بازیگر نقش را در فصل 8 تغییر دادند تا زمانی که چلکه بار دیگر در فصل نهم و نهایی به بار آورد.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

  • تاریخ : دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ
  • بازدید : ۲۴۷ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.