دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم و سریال,دانلود آهنگ جدید 97,سایت تفریحی,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم 2018

سخن روز
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دست نوشته رهبر انقلاب برای الهام چرخنده

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به هدیه ای که الهام چرخنده به ایشان تقدیم کردند یک قرآن با دست نوشته ای ارزشمند به خانمبازیگر اهدا فرمودند . الهام چرخنده متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به وی اهدا شد را برای نخستین بار درهمایش عفاف و حجاب در مشهد قرائت کرد.

خانم بازیگر در این همایش گفت:من متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به من اهدا شد را با مشورت دبیر این همایش برای اولین بار اینجا قرائت می کنم و در هیچ جا صحبتی درباره این متن نکردم.

وی ادامه داد:متن دست نوشته رهبر معظم انقلاب به این شرح است:«بسم الله الرحمن الرحیم. دخترم از اهدا انگشتر متبرکه از تو ممنونم، الهام چرخنده صراحت و شجاعتت را ستایش می کنم و برای ادامه راهت دعا م‍ی کنم. سید علی خامنه ای»

دست نوشته رهبر انقلاب


برگرفته شده از javsaz.ir

دست نوشته رهبر انلاب در قرآن اهدایی به الهام چرخنده

دعای رهبر انقلاب برای الهام چرخنده + عکس

منبع : مهر /ن

تقریباً ۵۴۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۲ ثانیه)
  • تاریخ : شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ
  • موضوع :دسته: اخبار ,
  • بازدید : ۱۹۵ بار
  • نظرات : ۰
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.